Welkom op het nieuwe Santens portaal. Wil je inloggen? Doe dan eerst een wachtwoord reset.

Bestellen

Klantenservice

We streven ernaar om het bestelproces op onze webshop zo eenvoudig mogelijk te maken. Zo willen we ervoor zorgen dat je vlot alles kan bestellen om jouw klus te klaren. Een vraag over je account of het bestelproces? De antwoorden vind je hier!

Via deze pagina maak je eenvoudig een bedrijfsaccount aan. Hiervoor hoef je enkel een paar gegevens in te vullen. Nadien krijg je een klantnummer toegewezen. Let op: ook als je al over een klantnummer beschikt, moet je je registreren als nieuwe gebruiker op de website.

Ja, ook als particulier kan je een account aanmaken. Dat kan via deze link. We vragen om enkele gegevens in te vullen en nadien wijzen we je een klantnummer toe.

Ja, je kan voor verschillende medewerkers een account aanvragen. Vul hier jouw gegevens in en er wordt een extra account aangemaakt. De administrator binnen jouw bedrijf moet wel de registratie eerst goedkeuren.

Dat is mogelijk. Stuur daarvoor een mail naar webshop@santens.be en we zorgen ervoor dat het account verwijderd wordt.

Je wachtwoord vergeten? Geen probleem. Bij het inloggen kan je op 'wachtwoord vergeten' klikken. Vul daar je e-mailadres in en je ontvangt kort daarna een link waarmee je eenvoudig jouw wachtwoord kan resetten. Lukt dit niet? Neem contact op via webshop@santens.be.

Via 'mijn account' kan je jouw gegevens bekijken en aanpassen. Enkel het facturatieadres kan je zelf niet wijzigen, daarvoor neem je best contact met ons op.

Als bedrijf is het ook niet mogelijk om jouw bedrijfsgegevens zelf aan te passen. Ook hiervoor neem je dus best contact op.

Wil je producten of meerdere producten opnieuw bestellen? Dat kan. Ga onder 'mijn account' naar 'mijn bestellingen', daar vind je alle bestellingen die je al deed via de webshop terug. Klik onder actie op 'opnieuw bestellen' om de bestelling opnieuw te plaatsen.

Je kan de status van je complete bestelling checken onder 'mijn bestelling' in je account. Voorlopig is het nog niet mogelijk om de status van aparte artikelen te raadplegen.

Onder 'mijn account' ga je naar 'mijn bestellingen', daar vind je een overzicht van alle bestellingen die je deed via de webshop. Let op: hier vind je niet de bestellingen van collega's of de bestellingen die je deed in de winkel terug.

Een volledig overzicht van alle bestellingen binnen jouw bedrijf kan je raadplegen onder 'mijn account' en dan 'mijn documenten', daar vind je alle documenten (waaronder facturen) terug die gelinkt zijn aan jouw bestellingen.

Stuur een mail naar offertes@santens.be en we helpen je graag verder.

Ja, dat kan. Je kan een bestellijst aanmaken met je meest aangekochte artikelen of met bijvoorbeeld alle producten voor een bepaald soort raam. Zo vind je heel makkelijk die producten terug die je vaak aankoopt.

Je kan zelf bestellijsten aanmaken onder 'mijn bestellingen' in je account. Daar kan je ook jouw lijsten raadplegen, bekijken of meteen in de winkelwagen plaatsen. Wanneer je een product bekijkt, kan je dit toevoegen aan een bestellijst door op het blauwe hartje te klikken. Het is ook mogelijk om alle producten in je winkelwagen toe te voegen aan een bestellijst, klik daarvoor op de knop 'winkelwagen toevoegen aan bestellijst'.

Dankzij de 'snel bestellen' functie kan je nog sneller en eenvoudiger artikelen toevoegen aan je winkelwagen. Weet je al wat je wil bestellen? Dan is deze functie een handig hulpmiddel. Vul de SKU/naam en het gewenste aantal in en klik op toevoegen, via de knop 'bestellen' voeg je het artikel automatisch toe aan jouw winkelwagen.

Wil je veel artikelen in één keer toevoegen aan je bestelling? Dan kan je een bestand uploaden. Het voorbeeldbestand kan je helpen om dit op te maken.

De meeste producten op onze webshop zijn voorraadartikelen. Hierdoor kunnen we je een zo duidelijk mogelijke levertermijn meegeven.

Er zijn ook enkele bestelartikelen, daarvoor is de levertermijn mogelijk langer. Die termijn kan je bij ons steeds navragen. Op de productpagina kan je zien of een artikel al dan niet op voorraad is.

Zoek je een ander product dat je niet meteen terugvindt op onze webshop? Neem gerust contact met ons op en we kijken hoe we je verder kunnen helpen.

Het is niet mogelijk om zelf een bestelling aan te passen of te annuleren. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op.

Het gebeurt dat we een actie houden waarbij je een kortingscode ontvangt. Je kan deze inwisselen door bij het afrekenen die code in te voeren. De korting wordt afgetrokken van het uiteindelijke bedrag excl. BTW en is niet van toepassing op promoartikelen.

Bij elke online bestelling ontvang je 1% extra webkorting. Die wordt automatisch verrekend in de winkelwagen.

We denken graag met je mee. Momenteel zijn we volop bezig met de ontwikkeling van een barcodescanner voor mobiel. Op die manier zullen je klanten eenvoudig een code kunnen scannen van een product in jouw magazijn of toonzaal. Ze worden dan rechtstreeks doorgestuurd naar de productpagina op de webshop. Meer informatie over deze nieuwe functionaliteit volgt.