Welkom op het nieuwe Santens portaal. Wil je inloggen? Doe dan eerst een wachtwoord reset.

Leveren

Klantenservice

Eens je een bestelling hebt geplaatst, doen we ons best om je artikelen zo snel mogelijk tot bij jou te krijgen. Je kan kiezen voor een levering rechtstreeks op adres of in één van onze winkels. De antwoorden op enkele veelgestelde vragen over levering vind je hier terug.

Voor voorraadartikelen hanteren we een leveringstermijn van minder dan 24 uur. Bestel je voor 15 uur? Dan heb je jouw bestelling de volgende werkdag in huis.

Voor bestelartikelen en speciale artikelen wordt de levertermijn telefonisch of via mail meegedeeld.

In je account kan je onder 'mijn bestelling' de status raadplegen. Let op: je ziet hier enkel de bestellingen die je zelf via de webshop hebt gedaan. Bestellingen van collega's of die je in de winkel hebt geplaatst, zijn hier niet te vinden.

Hiervoor kan je mailen naar webshop@santens.be. Voorlopig kan je de status van de aparte artikelen in je bestelling nog niet raadplegen, we werken eraan om dit zo snel mogelijk zichtbaar te krijgen.

We doen er alles aan om je order zo snel mogelijk te verwerken waardoor het helaas niet mogelijk is om de plaats van levering nog zelf aan te passen. Wil je toch nog een wijziging doorgeven? Contacteer ons dan zo snel mogelijk telefonisch of via chat.